saturday

GRATTIS FILIP, 18 år!!
GRATTIS JOSEFIN, 17 år!!

Guten morgen!

Igår efter skolan for vi till Birsta, Steff shoppade lite sen for vi till stan igen, handlade lite grejer på Ica sen for vi hem till mig. Fixade maten, tacos!! Mums. Under kvällen åt vi massa gotta, såg Lets Dance, filmer osså masserade jag Stew.

Inatt sov jag nästa ingenting, kanske 2 timmar totalt. Vettefan vad det var alltså. Förresten Steff, du pratade en massa i sömnen;) haha. Var uppe klockan 6 och 8 för att hundarna behövde gå ut.. Sen klev vi upp vid 9 för Steff skulle iväg på Yoga. Jag började städa efter frukosten och blev klar klockan 12. Nu ligger jag trött som ett as i sängen och kikar på My sweet sixten.

Hoppas planerna håller sig ikväll! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0