plugg-söndag

Godmorgon allihopa!

Jag vaknade upp vid 10 imorse av att det var nå okända ungar som var och lekte på våran snöhög här utanför och skrek som om nån stack de med kniv. Var nära på att öppna balkongdörrn och skrika åt de att hålla snattran men då såg jag att deras pappa var med och då vågade jag inte riktigt. Så jag försökte somna om och efter ett tag så gick det. Klev upp vid halv 12. Har pluggat lite grann, annars inget mer. Detta kommer bli en ytterst händelselös dag.

Imorgon har vi iaf friluftsdag och jag & Steff skrev upp oss på Ridning men ja ni förstår nog att vi inte kommer rida;D Vi ska ta oss en frukostbuffé/fika på Mias kondis och sen åka in på Ego och bränna fett. Jag har saknat gymmet, väldigt mycket. Så denna vecka hittar ni mig där nästan varje dag=)

Mitt hår är så otroligt snuskigt fett just nu. Har inte tvättat håret på sen torsdag morron och idag är det söndag. Oops! Näe men jag försöker faktiskt vänja av mitt hår, för förut tvättade jag håret varje dag. Inte bra peoples. Jag måste uppsöka en frisör som kan fixa mitt hår billigt! Jag vet en, men då har jag inte pengarna.. Damn. Får försöka smöra in mig hos mamma=) Ibland funkar det. Ha en bra dag! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0