oopsi

Hejsan hoppsan!

Igår var ännu en tråkig dag på skolan, men för ovanlighetens skull jobbade vi som djur på italienskan! Det var nåt nytt det. Streetdance på kvällen.

Idag var det bad på idrotten.. Vi skulle göra nå jävla prov och ja jag fick panik och ville inte göra om det:P Man skulle simma en längd sen 3 meter under ytan och hämta nån röd plopp (man fick inte använda simglasögon) och sen upp och simma tillbaka med en jävla docka. Näe du, det klarade inte jag. Fick panik under ytan... Menmen! Sen flöt dagen på. Åkte hem 2 timmar, åt mat, plockade undan, var ut med hundarna och sen for jag på träning. Det gick väl galant där. Efteråt gick jag och Linda till mammas jobb där de hade haft "party". Där fick vi kladdkaka, portello och chips =D Hoho. Skjutsade hem lite människor sen hem.

Åh!!! Nu är det bestämt =D Vi ska vara cheerleaders för Granlo BK när deras nästa säsong drar igång i september! =D Woho! Vi tycker det ska bli så jädrans kul! Har en massa smaskiga detaljer om detta men som jag inte orkar skriva ut här! Jag lääängtar =)

Nu ska jag strax skutta i säng och sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0