oooooja

Tjenis penis!

Är på toppenhumör nu efter träningen =D Gick jättebra! Vi körde på med dansen oså sen körde vi också ett nytt lyft =D Då jag sitter i spagat på Lindas och Fridas axlar (se bild nedan). Askul var det verkligen. Dock har jag lite ont i högra skinkan nu eftersom jag måste spänna mig så mycket på det nya lyftet, haha.

Imorgon efter skolan blire en birsta tripp med my girl S (var bara tvungen eftersom hon kallade mig P i hennes blogg) =D Sen blir det hem till mig för middag, mys och godis! Kan det bli bättre, njaa tvekis faktiskt.

Nej gurselov, nu måste jag sova. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ida dahlberg

är det prinsen jag tror de är ? =d

2009-02-06 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0