myspys

Godkväll!

5 i halv 6 gick jag iväg på promenix med hundarna och lämnade de hos farmor medans jag och tjejerna (Jenny, Natta, Elin, Maria o Jessica) köpte gotta på Ica. När vi väl kommit hem igen så började vi äta allt gotta och kikade på tv och pratade. När Lets Dance började så började vi spela spel och så tittade vi på teven samtidigt. Pratade och hade alltmänt mysigt=) Sen blev det lite massagestuga och sen cheerade jag & Jenny lite för brudarna och så satt typ alla och strechade för att bli vig, haha.

Alla åkte för kanske en halvtimme eller en kvart sen, så nu ligger jag i sängen och är tröttis! Tittar på lite tv och så ska jag väl sova snart. Imorgon ska jag sova uuut! Oja. Har inga planer för dagen/kvällen eftersom de flesta åkt bort och Tessan skulle ha klassfest.... Crap! Så vi får väl se vad jag gör ;P Jaja nu ska jag stänga av datorn! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0