monday

Vaknade nån gång mitt i natten av att det blinkade i rummet, jag hade somnat med teven på.. När jag vaknade sen imorse var jag dödstrött. Kände verkligen inte för att gå till skolan! Icke.. Men dit gick jag iaf. Plågades genom hela dagen och efter skolan blev det en tripp på stan med Stew. Min foundation från Make up Store var helt slut i butiken och de skulle inte få in de förrän i slutet av nästa vecka... Och min är helt slut! Så jag gick på Kicks och fixade mig en aning billigare, dock inte lika bra. Har heller inte sett i dagsljus om färgen passar bra, men det hoppas jag verkligen att den gör! Borde egentligen ha stenpluggat Italiano hela eftermiddan, men det har icke hänt. Har kikat igenom det lite. Men jag har faktiskt ont i huvudet som en gris och är trött, jag skyller på det.

Ååååh vad jag vill tjäna extra kosing!!! Fy tusan.. Är verkligen i behov. Ska söka lite jobb nu så får jag hålla tummen att jag får ett =) Ska också försöka sälja ett par skor jag typ aldrig använt som är 3 storlekar förstora än vad mina fötter är i nuläget och jag tycker inte heller skorna är så fina. Men hur fan ska jag sälja de? Det är frågan. Jaja, ska väl ta och dra mig bortöver till italiano böckerna... Arrividerci

Kommentarer
Postat av: Steff

TRADERA!!! sälj dom på tradera

2009-02-02 @ 21:26:06
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0