huvudvärk och mensvärk=helvetet

Imorse kom min "kära" röda vän på besök för nåra dar. Och den tog med sig smärta också.. Har så jävla ont =( Höll på att dö på skolan idag och Matilda hade inte hennes magiska menspiller med sig;/ Sen som ett plus på det så har jag huvudvärk! Fy farao vad livet är härligt just nu. Jävla bajs

Jag har iaf målat naglarna svarta och sett på film. Det är väl i princip så min eftermiddag sett ut plus en middag. Nu ligger lilla jag i sängen och tittar på tv.

Imorgon blir det tidig uppgång, skola, ännu ett möte med Jörgen om 3an, hem och vila/äta sen in till stan för cheerleading. Imorgon skulle vi göra oss fina för 2 stycken fotografer kommer och ska plåta oss! Superkul. Hoppas de får bra bilder.

Nu ska jag värma en värmekudde och lägga på mig käraste mage. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0