hollabackgirl

Tjosan i trosan

Imorse var jag uppen med tuppen, eller iaf kvart i 7. 45 min senare var jag på väg till bussen. Hade metal träning, med avslappning! Så otroligt skönt=D Och på engelskan blev jag och Marie överlyckliga eftersom vi äntligen fått svar av Ybuss (efter att ha varit där 4 gånger plus ringt 1 gång) till vårat arbete! Så nu jobbar vi stenhårt för att kunna bli klar tills på fredag och kunna redovisa det då. Vi jobbade tillochmed på lunchen?! Jag tror aldrig det hänt förut. Sen hade vi psykologi och sen slutade vi. Jag väntade på mammis sen hade vi möte klockan 2 med Jörgen, syon. Så nu vet jag på ett ungefär vad jag ska välja i 3an. Dessutom har jag valt bort Matte B nu, helt och hållet, och kommer ersätta den kursen med en annan i 3an! Ett mycket mycket roligare ämne, nämligen syslöjd! =D Mötet tog bara 20 minuter så efter det pallrade jag mig ner till bussen som även systeryster också tog. Väl hemma så la jag mig och sov en sisådär en och en halv timme. Väl behövligt. Tror Maria börjar lite lätt med maten nu också.

Sen blir det iväg på träning, måste dock fixa till mig lite, haha ser ut som en häxa i håret nu efter att ha sovit. Imorgon börjar vi inte förrän 12.15! Himmelriket med sovmorgon. Dock slutar vi 16.15, sent och jävligt. Blir kanske en sväng på ego medans jag inväntar streetdancen, orkar inte betala massa buss! Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0