helg!

Fy tusan va skönt med helg. Det är alltid lika behövligt.

Skolan gick rätt så fort idag. Jag, Ida och Emma jobbar på som nå djur på Företagsekonomin nu, känns superbra! Fick sluta lite tidigare från Info Layouten, så jag och Emsan hann med halv 2 bussen hem. När vi precis svängt upp mot Skönsmon ringer mamma och undrar om jag vill åka hem med henne så jag hoppade av i Bredsand med Emma så plockade mamma upp mig där =)

Har städat hela huset förutom köket och toan nere nu ;P Är rätt slut! Och mätt! Har proppat i mig, jag vet inte hur mycket, tacos! Fy farao, men gott vare.

Om nån timme ska jag och syster möta upp tjejerna på Ica och köpa gotta! Det blir mys och spelkväll hemma hos oss :) Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0