hallååå

Vart är alla när jag vill prata med nån!? Haha;)

Jaa, just när jag satt och tittade på tv för mig själv och trodde att planerna för kvällen skulle skita sig så fick jag ett sms och en kvart senare ringer telefonen och jag fick förklara vägen. Andreas kom alltså hit vid halv 1 typ ;P Efter att ha skjutsat hem lite kompisar från krogen, så slog vi på Taken. Låg och kika på film och pratade =) Nu åkte hem precis hem, stackarn som har så långt hem ;P Iaf så hade jag det trevligt!

Nu ligger jag i sängen, magen kurrrar men jag orkar inte gå ner och ta mig nåt att äta, klockan är ju trots allt halv 3. Så jag ligger nog kvar här, slår på en film om jag inte somnar på stört när jag lagt ifrån mig datorn.

Imorgon är det återigen söndag och mamma & pappa kommer hem! Har faktiskt saknat de. Mest mammis då eftersom pappa jämt ska retas, hoho ;) Närå men vad som hitts på imorgon har jag ingen aning om. Det återstår att se.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0