ändringar

Det var tre dagar sen jag skrev sist men har inte haft lust/hunnit.

Igår på träningen blev det ny dans och lyft, alltid lika roligt. När jag kom hem slängde jag mig nästan direkt i sängen och sov. Imorse var jag dödstrött när jag vaknade och ville ligga kvar och sova, mer än alla andra mornar. Men jag drog mig upp och for till skolan, lyckligtvis hann inte jag och Marie redovisa idag på FEB;n så det blir på måndag. Skönt med tanke på att jag glömde mitt papper i skåpet igår och kunde inte plugga;P

Efter skolan gick jag bort till mammas jobb och fikade med henne och hennes jobbarkompisar. Sen runt 3 for vi ut till Ikea och handlade lite grejer. Inte allt jag ville ha, men lite grann. Köpte en klädställning, 2 stora speglar, lådor, tavlor, doftljus och lite krims krams. När vi kom hem vid halv 6 började vi fixa och dona i min Walk in closet och nu ser det faktiskt rätt så hemtrevligt ut där! =D Dock har vi inte tapetserat om där än, måste ut och leda reda på världens snyggaste rosa tapet först!! ;) Och fixa till lite. Längtar tills allt är klart, fast samtidigt är det kul att greja och göra allt klart=D

Resten av kvällen har jag inte gjort så mycket, kikat på tv och ätit bara onyttiga saker! Är dödstrött så funderar på att sova nu! Bella notte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0