175

För en gångs skull var det inte lika jobbigt att kliva upp imorse, jag var rätt pigg! Helt sjukt. Dagen gick väl rätt så fort och den avslutades med en semla på Italienskan eftersom det är den härliga Fettisdagen idag =D

Igår innan jag gick och la mig tog jag ett mysigt mineralbad med massa skum och tända ljus. Fy så fridfullt det kändes! Sen imorse så vaknade jag med en enorm jävla träningsvärk i lår, ljumskar och triceps. Haha inte nådigt;)

Sitter och väntar på att mor min ska komma hem och göra föda åt mig. Vill ha mat. Sen bär det in mot stan och träning. Blir då fan inga gymnastiska saker för mig idag inte =D Haha usch. Imorgon har vi prov, blä.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0