174

Tjosan

Gårdagen var bara en seg dag i skolan. For till Birsta med Emma och Ewe och strosade runt där, sen for jag mamma och Ewe på Ica Maxi och handlade massa sen for vi och dansade (inte mamma!). Med mig hem från stan/birsta hade jag en tröja och en hudkräm!
Idag hade vi pingis/badminton på idrotten, lunch och psykologi. Sen blev det stan för min och Emmas del och jag inhandlade ett par strumpisar! Vidare bort till Metropol för film med Mentala träningen! När vi kikat klart for jag till stan (klockan var då halv 6) så mötte jag upp Maria och mamma så gick vi till BK och åt middag där med pappsen. Mysigt! Sen var det dags för träning för min del. 2 timmar blev det idag, utan tränare =D Så vi körde lite som vi ville. Jag och Therese körde flickisar, handvolter, brygga och frivolter =D

Nu är jag hemma och har precis ätit en Mars glass! Snart ska jag väl sova.

Imorgon fyller Tessan 18 år!! Mitt lilla hjärta=) Det blir party och skaka rumpa hela kvällen/natten lång! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0