172

AAAAAAAAAAJ, satan!!! =( Jag skulle nyss flytta en stol från fönstret och så slår stolen i sängen och armstödet (en lång stålpinne typ) slår till mig rätt på PUPPBENET!! Fy helvete va ont=/ Bajsstol........

Ja igår då! Såg en så jääävla bra film på info layouten!!!!!! Så sjukt bra. Freedom Writers hette den. Efter det åkte jag hem och duschade, packade och fixade mig sen till lokalen med brudarna. Vi började fixa och dona sen kom pizzan. Vid 8 nån gång började det droppa in allt mer och mer folk! Och endast folk man kände =D nästan iaf. Helt wonderbart. Jag hade störtkul och dansade som en jävla tok tills jag hade smärta i fötterna som hette duga. Emma undrade vad tusan det var med mig, helt crazy. Men det är så det ska va! Vissa drack ju mer än nödvändigt men de får skylla sig själva ;D Haha jag är bara stolt att jag kan gränserna (H) haha näe nu låter jag bara ful. Jaja, de sista skallarna lämnade lokalen med oss runt 2 tiden så blev det hem till sängen.

Imorse fick jag sms av Tessan att vi skulle och städa vid halv 11 så det var bara att kliva upp. For till lokalen och slog på lite musse och städade på. Dock hade vi städat undan det mesta innan vi åkte igår, som tur va. När vi var klar satt vi oss ned och käkade chips, drack dricka och snackade deeptalk tills Reine kom och hämtade oss.

Nu håller jag på att städa på mitt rum och renbädda. Hatar att städa men älskar att renbädda, sängen blir så frääsch då ;D Haha. Jaja ikväll blire nog filmkväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0