sjukling

Får ta och börja med att gratulera tre töser till körkort idag :D Maria, Stephanie och Sofia! Grattis till er! Starkt jobbat.

Har varit seg hela dagen. Kändes dock lite bättre när jag var på banken och fixade internet dosa så jag kan kolla allt som har med mitt bankkonto att göra här hemma. Körde in till träningen förut. Blev hårdträning på våran som sagt. Får se hur de går på uppvisningen imorgon, bara att hoppas på de bästa:) för min egen del alltså! Jag börjar nämligen bli sjuk. Är förkyld med ont i halsen & huvudet, snorig och hängig, fyfan..

Ja imorgon börjar jag 1, fan vad jag älskar varannan onsdag<333 Sen två lektioner, hem och plugga sen in på sporthallen för att dansa! Granlo BK - Övik klockan 20.00 - BE THERE :D Kommer bli en spännande match.

Jaja, ska slå på en film sen sova. Jag orkar inte så mycket mer.

Här har du Danne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0