jag vet vem jag är när jag är hos dig

God morgon!

Jag och hundarna sov till halv 1 imorse. Måste skärpa mig nu, sover allt för länge på morgnarna.
Maria frestade mig och började prata om Bommen grillen till lunch. Men vi har ingen bil så då struntade vi i det. Kanske lika bra det med tanke på all julmat/godis man ätit plus att jag ska till vemdalen 4 dar snart. Nåt säger mig att jag inte kommer äta nyttigt där..?
Det blev nudlar istället. Melissa Horn sjunger lite för mig medans jag funderar på vad jag ska göra. Tänkte ta en promenad med hundarna i det mysiga vädret, men vet inte om jag ska duscha före eller efter? Tough one.

Måste tvätta lite kläder. Och börja kika på vad jag ska ha med mig till vemis(Y) Det är mina planer så långt.
Puss

Sköna sommardagar/nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0