God Jul

Så där! Då var julafton över. Typ.
Maria kom in rusandes och väckte mig 10 imorse. Jag var sjukt trött och fattade inte vad hon höll på med, men hon ville öppna lite julklappar. Tur att nån har kvar känslan på julafton som man hade när man var liten!

Fick en bok, godis och en trisslott i morgonpaketen, plus en dvd tillsammans. Efter jag öppnat de paketen så gick jag och la mig igen! Haha. Sov nån timme extra sen upp och duscha o raka benen. Gjorde mig klar och hjälpte till lite hemma. Farmor, farfar, Erika, Ove och Osman kom vid halv 3. Sen har vi sett Kalle Anka, ätit julmaaaat, fikat, öppnat paket och sen har jag spelat kort med Maria och Osman. Jag vann, gryym. haha. Nu är allt över typ. Vad tusan ska man göra nu? Hade gärna haft filmkväll med girlsen, men det känns fel på julafton. Too bad.

I julklapp fick jag iaf: En bok, godis, en trisslott (dock ingen vinst..), dvd, rosa påslakan, min älskade väska, pengar, presentkort, stor snygg tavla på Marilyn Monroe. Sen har jag fått flytta hemifrån grejer som: en rosa bunke, rosa duk, rosa mått, rosa skärbräda, rosa smörkniv, två röda kökshanddukar, en grym kokbok, skitsöt potatispinne, köttknivar, 4 drickglas, 6 vinglas och en kanna typ. Asfina grejer alltihop! Jag tror jag fick med allt. Jag är iaf väldigt nöjd :)

Imorgon vill jag på Biirsta. Sen ska vi till mormor och morfar, sen ska jag till Malin. Och därifrån får vi se vad som händer:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0