fyyyyyyyyy, jag hatar kyla

Godkväll

Det är äckligt kallt ute. Och jag gruvar mig inför morgondagen!!!! Då har vi 3or på Sundsvalls Gymnasium julskyltning på baksidan Hedbergska. Vi ska bjuppa på olika godsaker M.M, så kom dit:D Mellan 12.00-13.00. Iaf, det skulle tydligen vara -15 grader imorgon!? Och där ska vi stå och se glad ut. USCH. Ska tammefan klä mig vaaaarmt. Jajamen.

Förresten tycker jag att allihopa ska komma och kika på Granlos match på lördag. (dock ska inte jag vara med, ska kila därifrån tidigare) Men det är värt att kika ändå :D haha. Sen så har vi en liten överraskning i pausen. Vi brukar ju alltid dansa i nån av periodpauserna men denna gång blir det lite annorlunda;) Så: BE THERE!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0