Dan före dopparedan

Hejhopp.
Igår blev det utgång. Träffade Malin och hela gänget på bussen in som vi hängde på lite. Drog in på stads där det inte var allt för mycket folk till en början men det ändrades ganska snabbt. Träffade massa härliga människor, dansade asset av oss och drack goda drinkar. Eller ja, jag drack av andra;) Plånboken höll inte längre än till inträdet denna gång!

Degat och städat idag.

Tänkte berätta om en grej. För några dagar sedan gick jag med i gruppen Fria Dennis på facebook. Så gick jag in på hemsidan och läste vad som hade hänt. Och jag blev riktigt förbannad måste jag säga. Det handlar alltså om att en 15 årig pojke blivit dömd för våldtäkt, med några knappa bevis som inte ens stämmer. Så som polisen agerat så är det bara pinsamt. Deras bevis håller inte och de har hittat på en egen anmälan på samma kille men en annan våldtäkt på en annan tjej. Och denna andra tjej har sagt att det aldrig hänt. Det är ju sjukt. Så på denna hemsida så är det Dennis storebror som skriver om hur det är, han skriver ut massa bevis på att detta inte har hänt, han har också skrivit ut åklagarens bevis mot Dennis som är det sämsta jag någonsin hört. Jag tycker alla ska gå in och läsa på hemsidan/bloggen. Det är sjukt.

www.friadennis.se

Jaja. Om ett tag ska vi åka till Erika och Ove i Bredsand. De ska bjuda på middag och så ska vi ha lite julmys och titta på Bingolottos uppesittarkväll! Lär nog bli mysigt:) Och imorgon är det julafton=paket!! hehehe... Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0