cheerträff


Nu är jag hemma igen.
Jag var med om min längsta busstur någonsin från Njurunda till Skönsmon.
Det tog 50 minuter!!! Det ska ta 20 min till Skönsmon. Men det stog 2 lastbilar
i bredd på vägen och en bakom, så det gick inte att komma förbi. Men tillslut
fick de undan lastbilarna och vi kom därifrån. Vandrade till Frida och träffade
tjejerna, åt chips, dansade och pratade om framtiden. Får se hur de blir;P

Pappa hämtade oss halv 10. Blev ingen sväng förbi Ida. Ska nog ses
imorgon istället!

Imorgon kommer en liten galen hund hit som vi ska ta hand. Min mosters hund
med andra ord. Han och Alice kommer jättebra överens och de är galna
i varandra, men Stella hatar han. Haha, hon bits och skäller och morrar på
han hela tiden, stackarn! Han är också liten, men ser ut som ett monster
brevid våra småkluttar, haha.

Puss m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0