älska som bara kärlek kan



Kvällen spenderades hemma hos Jenny. Vi såg I Love You, Man, åt gotta och spelade Wii. Aa kan ju säga att jag var grym på Wii, dock visades inte det i resultatet! Lite tråkigt så där, men aja;) Det var ju roligt att Jenny och Maria skrattade åt mig iaf... Jag pussade på Malins goa bebismage! Det är fan inte långt kvar nu!!! Shit. På lördag/söndag är det beräknat :D:D Jag hoppas verkligen att hon håller sig tills jag(vi) kommit hem från Vemdalen! Annars blir jag ledsen. Vill ju va där när ungen kommer. Ååh jag längtar. Känns som att jag ska få en släkting :D haha, men lite så är det ju!

Klockan var strax efter 2 då vi insåg att det kanske var dags att åka hem. Och gott folk, det är halt ute på vägarna! Om ni inte märkt det redan;););)

Imorgon är det tisdag. TRÄNING. Är endast peppad inför att dansa, inget annat som har med träningen att göra. Lite tråkigt!!

Btw, Lille Märit ska åka upp med oss till Vemdalen. Great mate!! Så får jag en rolig kamrat i bilen upp:) haha!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0