6 december

Ojoj, idag är jag inte pigg. Utgång igår plus att jag är förkyld, ingen bra kombination känner jag så här dagen efter.

For på förfest hos Olivia med Steff och Marie. Vi drack, sjöng och det blev lite dans. Jag känner fortfarande smaken av shotsen jag och Ollis tog igår, när jag rapar. Fyfan, haha. Tyvärr kom inte kvinnan i huset längre än till toan igår, det blev lite för mycket för henne så vi fick lämna henne hemma när vi gick. Stackarn! Vi drog till Hanna och Emilys fest, där var de mycket folk och vi dansade mest hela tiden. Det var en grymt rolig fest med härligt folk:) Hoppas Hanna och Emily också hade så roligt!
Vi drog ner på stads senare. Där tappade vi bort Steff, vettetusan vart kvinnan tog vägen. Men jag och Märit dansade häcken av oss exakt hela kvällen, med snygga killar. Speciellt en, ouff han var riktigt snygg!
Efter många om och men i garderoben då de inte hittade min jacka, så hämtade mamma mig strax efter 3.

Idag ligger jag och myser under täcket hela dan. Finns inte ork till annat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0