4 december

Hallå hallå

Struntade i provet imorse, kändes så jävla onödigt att åka dit och få ett IG när jag inte ens hunnit tittat igenom papprena, så de får bli till veckan eller så. Labbade sen gym. Har storstädat mitt rum också! Så nu är det jättefint och tomt på skitsaker:) Det gillar jag. Har tänt ljus också, myspys. Det snöar ute och så lyser ljuskulan i fönstret, äkta julkänsla!

Ikväll blir det troligtvis bio. Ska se New moon, eller jag måste se den:) De som ska se med mig har inget val. hehe. Ska se antingen med bara Frida eller med några fler i laget:) Trevligt!
Imorgon blir det paaaaarty. Ska fira Emily och Hanna som fyllt/fyller 18 år :)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0