26 december

Igår åt vi middag hos mormor och morfar, sedan fick jag skjuts till Malin vid 6. For en sväng och Victoria, Sofia och Erika tillkom i bilen. Sen hem igen och fick en drink av Palle, mycket god. Också det enda alkoholhaltiga jag drack denna kväll! Det kom allt mer folk och vi sjöng singstar och lekte lekar. Jag och några andra tjejer förklarade ord för varandra och vilket jävla liv det blev, haha. Jag och Mattan tog en sväng till Korsta och hälsade på Ida på en riktigt tattig fest. Vi stannade högst 5 min! Tillbaka till Malin och sjöng lite and so on. Sen for vi ner och kika runt lite på stan, tog en sväng på Max och sedan for vi runt och knäppte kort med Matildas nya systemkamera :D Pappa hämtade mig vid 2. Smsade mig till söms.

Mamma väckte mig 12 och sa att vi skulle på Birsta. Glad blev jag eftersom det också var min tanke med dagen. Kom dit vid 2 och åkte vid 6. En heldag på Birsta med andra ord. Med mig hem fick jag en klänning från Monki, en kofta från Gina och lite smink. Perfekt. Är sjukt trött och kommer knappast orka göra något ikväll! Hua..

Hoppas det är nå bra på tv ikväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0