24 december - julafton

GOD JUL. Får man väl säga.

Fick superdupermega god mat hos Erika och Ove. Låter kanske inte så speciellt men det var kycklig, potatisgratäng och en jäävulskt god sås!!! Mmmmmm, love it. Smällfet efter det! Sen var det Bingolottos uppesitterkväll. Ville ju vinna den där superfina Volvo V40 DRIVe men icke... Jag fick nöja mig med två stycken Sverigelotter.

Hade just en fin konversation med Stiffen på msn om såser. Vi tokälskar beasååås, ingen tvekan! Haha. Hon ska förresten bjuda hem mig nästa gång hennes pappa gör sin underbara hemlagade beasås. Och jag längtar! MUMS.

Nu ska jag snart sova. När jag kliver upp imorgon blir det paketöppning and so on. Mysigt. Tyvärr är det inte likadant som när man var liten! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0