21 december

Nu har jag fått jullov och jävlar vad jag ska njuta. U N D E R B A R T !

Blev en kortis på skolan idag. Gjorde prov sen ner på stan med Emma.
Det är väl så min dag sett ut. Åkte med Maria och Osman från Kvissle,
de hade köpt mat på Spicy. Självklart snodde jag typ hälften av Maria hemma;)
höhö.. Har precis sovit en stund, inte bra. Men whatever. JAG HAR JU LOV.
Ikväll ska vi iväg till Frida för cheer-möte :) Får se hur det slutar.

Imorse blev jag väckt av att mobilen ringde. Blev lite arg men det ändrades
när jag såg att det var våran lilla Thai-Ida som ringde! Hon var på Arlanda,
men vi la på ganska snabbt. Skulle egentligen ses på stan men så blev det inte.
Så när jag varit hos Frida ska jag hem till Ida en sväng och hälsa på:)

Ganska less på snön nu. Och traktorn som plogade klockan 3 inatt. Puss på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0