20 december

Godkväll
Igår var det fest. Jag hade väldigt kul! Även födelsedagsbarnen.
Bra bra. Jag beskriver kvällen med ord:
vin, dans, cider, sång, skratt, dans, lite mys, dans, dans och efterfest i rökrummet.
Lyckad kväll må jag säga. Mamma hämtade mig stax före 4, jag åt en macka sen bums i säng.

Idag vaknade jag av att någon dammsög nere, tänkte argt för mig själv:
vem fan dammsuger en söndag morgon!? Men då visade uret visst 12.30,
så det var inte morgon längre. Klev upp 45 minuter senare. Har klätt granen
och pluggat lite. Det där med plugget har jag gett upp, jag orkar inte.

Fårse vad som händer ikväll. Lär väl bli m y s a ;)

Fått en av 460 bilder av Steff, fan va bilder det togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0