18 december

Ja, vad var de jag sa? Det var tillochmed -18 grader också... Jag klarade inte av att vara ute på julskyltningen trots mina leggins+mjukisbyxor, linne+tröja, tjocksockar, vantar, tjockjacka och mössa. Nej det gick inte! Så vi satt mest inne och värmde fötterna.

Fick bodyn av Rossi som jag prövade till kläderna förut. Dock var den stor i axlarna... tyvärr! så får se hur jag gör :)

Har städat huset för lite kosing som vanligt, har bara mitt rum kvar. Fårse om jag orkar göra det ikväll eller om de blir imorgon. Har precis ätit middag så är proppmätt... Huwa.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Har inte planerat nåt. Ska väl slappa och mysa framför teven och ladda inför morgonkvällen;)

Puss på er, ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0