16 december

Det var otroligt skönt med sovmorgon imorse. Låg och drog mig ett tag i sängen innan jag klev upp. Fick skjuts från bredsand av Emma, TACK för de:D Svinkallt ute ju. Skrev klart min uppsats om barnuppfostran och lämnade in den, så imorgon har jag sovmorgon:) Snorskönt. Fick lyssna ganska mycket på Davids tråkiga snack på småföretagandet också... Usch, det är PAIN in the ass kan jag lova. Drog ner på stan med Malin och kikade runt, hon shoppade och jag köpte julklappar. Mötte Emma så hämtade vi ut Vemdalen biljetterna och hade ett litet möte, peppade tjejer!! haha. Mötte sedan mamma för lite julklappsshopping och sedan middag på BIM. Åt en kalkon-foccacia. Mums.

Julklappar:
Maria - check!
Erika - check!
Ove - check!
Mamma - !
Pappa - !

Endast mor o far kvar nu. Skönt de :) Btw. Jag längtar till lördag ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0