15 december

Det snöar galet mycket ute. Det blir fint på träd, hus och marken:) Äntligen. Bara det håller sig 9 dagar till. Men vi vet ju alla att jag föredrar sommar och sol.

Sydde klart klänningen idag, så nu har jag den hemma och har tvättat den för att se om den krymper, annars blir det lite ändringar på torsdag:) sista lektionen innan jul. Skönt. Gjorde klar alla grejer på engelskan också, så nu har jag ingen mer engelska innan jul. Prov efter lunch som kan ha gått rätt så bra, annars åt pipsvängen, det återstår att se. La undan en julklapp till Maria innan jag drog hem. Jag kom tillochmed hem innan det blivit mörkt! Det är nåt utöver det vanliga.

Just nu känner jag mig fridfull. Sitter i soffan, äter lite godis och lyssnar på Lars Winnerbäck. Underbart.

Ikväll är det träning, fårse hur länge jag kan stanna, har ju som sagt plugg att göra. Men det ska nog gå bra ändå. P u s s  p å  e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0