14 december

Grattis Eve Rask som fyller 19 år idag!

Idag drooog jag verkligen mig upp ur sängen och tog rätta bussen till skolan. Bra av mig. Sjukt seg dag på skolan, vet inte om jag fick mycket gjort? Eller jo, jag och Matilda gjorde en lång, riktigt bra rebus på fillon. Vi är grym på att rita! Tog en sväng på stan med syster och köpte julklapp till Erika. 1 av 5 avklarad =)

Sen var det ju meningen att jag skulle plugga hela dagen men självklart kom allt annat före. Jag har inte orken! Det är helt sjukt. Jag har nog gett upp för idag. Jag får nog ta ett IG imorgon, fan fan fan. Jag hatar det här. Tur att det är lov snart.

Äter godis och deppar lite framför teven just nu. Ska sova tidigt känner jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0