13 december

Lucia idag, va trevligt. Förr lussade man jämt för farmor, men aldrig längre. Kanske lika bra de, förr tyckte de iaf att man sjöng fint hehehe.

Denna helg har minst sagt varit lugn. Har inte ansträngt mig mycket om jag säger så. Förutom idag då, då man måste plugga. Och jag känner hur stressen smyger sig på, ganska mycket. Allt som har med skolan att göra, och allt som har med julen att göra. Har två prov, lite småsaker på engelskan, en uppsats på svenskan och lite annat smått och gott att göra innan jag tar jullov. Fan! Men det är sånt man får ta.
Sen att jag känner mig pank och får lite panik över att jag inte köpt några julklappar än gör inte saken bättre. Men till veckan ska jag handla klappar iaf.

Vi har iaf bokat biljetter till krogen på nyår nu! Och jag har fixat pengar till de å. Känns mycket bra faktiskt. Till veckan ska vi girls ha ett möte om våran lilla tripp till vemdalen:)

Ne här kan jag inte sitta, måste plugga!!!! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0