12 december

Igår pumpade jag på bra på idrotten(Y) Granlo hade match igår kväll ju. Och ja, de första två perioderna glänste de inte direkt, men i sista så lekte de verkligen med Alba. De vände från 3-5 till 12-5 på 15 minuter. Man kunde inte göra annat att le där man satt i trappen;)

Var hemma runt 10, låg och degade sen skulle jag och Maria slå på en film på datorn kopplad till teven men otekniska som vi är så kom vi inte på hur vi skulle göra för att få ljud från tvn också, haha. Eller jag låg bara och åt chips i Mias säng medans hon pillrade, hehe. Så vi sket i det hela och jag la mig runt 12, halv 1. Sjukt trött.

Idag ska vi fira lille farfar som fyllde 85 i måndags! Alla föräldrar m.m är på travet i Bergsåker och vi kusiner ska vara här och äta middag och senare kommer gammfolket. Vi lär spela spel and so on, as usual ;)

Imorgon - cheermys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0