1 december

Då var det 1 december. Ingen bra start på första dec heller.....

Klev upp i tid och allt, tänkte vara duktig att gå på syslöjden, men när jag kommer dit halv 9 så kommer det en annan lärare och säger att våran lärare är sjuk. Då känns det jävligt kul att ha åkt till skolan, speciellt när man bor ute i Njurunda. Mamma svarade inte heller i telefon för hon satt på utbildning så jag kunde inte hämta nyckeln och ta hennes bil hem. Så jag begav mig mot skolan och nu sitter jag här alldeles själv i datasalen, less som fan. Trött som fan också. Jag älskar lärare som inte sjukanmäler sig<3 Och som pricken över i:et håller jag på att bli sjuk också. Har sjukt ont i halsen. Fyfan.

JAJA. Idag blir det skola sen hem och plugga. Har träning 6-9, fårse om jag hinner på 6 - träningen eller om Frida får ta över den idag. Blir nog stenhårt på våran träning iaf, kan jag försäkra er om.

Fick en kommentar av en Danne i ett inlägg längre ner. Han ville att jag skulle lägga upp en spagat bild. Vi får se, vi får se. Vem är du denna Danne? Tror faktiskt jag har lagt upp en spagat-bild lite längre bak i bloggen. Annars, kika här. http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=2762263&id=731691593

Jag ska väl fortsätta sura här i min ensamhet........ Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0