9

Och nu var vi nere på en-siffrigt!!


God afton

Igår samlades vi hos Frida, hela gänget. Gjorde oss iordning med hår, smink och kläder. Tränade igenom allt en gång, knäppte lite kort sen gick vi ner på stan. Så mycket uppmärksamhet som vi fick på vägen ner till stan och på stan vet jag inte om nån av oss har fått förut :P haha. Alla stirrade och kom och pratade med oss. Vi fick mat som tyvärr inte var så god! Men mätt blev jag iaf. Sen värmde vi upp och försökte locka dit folk och det lyckades vi bra med. Jag var dödspeppad! Själva uppvisningen gick jättebra! Alla gjorde jättebra ifrån sig. Det lite tråkiga var bara att det tog slut så fort.. :P Men riktigt kul var det. Och publiken gillade det de såg! Pappa kom iaf och hämtade mig och så for jag direkt till Steff. Där var alla brudarna och vi åt tacos, spelade kort, åt gotta och pratade en massa. Hade riktigt mysigt! Tessan skjutsade hem mig vid ett nån gång. Satt vid datorn och nördade Bubble shooter och smsade tills klockan var halv 3 och det var dags att sova.

Imorse klev jag upp 11 och städade huset. Var tokvarmt så jag höll på att svettas ihjäl.. fy farao. Sen kom grannarna över och jag lekte med Victor, vi grillade till middagen och nu är vi barnvakt åt Victor. Fast han och mamma är inne hos de nu för lillgrabben ska snart sova!

Ikväll blir det lugnt för min del. Har inget att göra så jag lär väl dega med Maria eller nåt. Sitter för tillfället och läser i teoriboken =D En bra start på körkortet (Y) haha..



adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0