6

God kväll

Mamma väckte mig imorse för hon ville sätta igång med mitt rum. Så jag klev upp och började plocka ur saker ur bokhyllan och skåpet. Vi har plockat ur de ur rummet för de ska veck. Fast skåpet ska vi måla svart så behåller jag det. Vi har även beställt ett beiget överdrag till soffan! En ny tv-bänk ska också införskaffas! Hade ställt in mig på en kväll hemma för mig själv men det ändrades! Steff ringde och vi bestämde en tacochips och dipp kväll och det blev det. Vi kikade på Just My Luck, en bra film!

Igår kunde jag inte somna men ikväll hoppas jag att det är ändring. Imorgon blir det stan med mamma för att inhandla de sista sakerna inför Cypern!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0