4

Ja ni kan ju ignorera det jag skrev igår om att det skulle bli en nyttig kväll.. Det sket sig ju! Inte oväntat.

Vi kikade iaf på filmen då, Steff hade inte sett den(!?). Grym film ju.
Väcktes imorse av att Erika ringde tusen signaler hem och ingen svarade för ingen var hemma. Förutom jag som sov.. Klockan var då 11 så det var inte så farligt. Jag har pysslat lite med symaskinen denna morgon! För nån dag sen gjorde jag ett par rosa cykelbyxor. Idag gjorde jag ett par svarta med typ läder på eller vad det är, och så lagade jag ett linne! Lite händig är jag ju. Har mer lust att klippa sönder saker hemma, men det får bli en annan dag. Sen har jag rensat lite ogräs också.. Tråkigt med sant.

Ikväll ska jag titta på fotboll. Njurunda-Söråker. Sen ska jag för ovanlighetens skull vara med Steff.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0