3

Igår ville jag springa några glädjevarv runt huset! Fick ett brev från Skatteverket (?) och jag fick en check på 2000 kr. Tror ni jag fick en dålig chock? Tydligen hade de dragit skatt på mitt kommunjobb förra året och detta år fick jag tillbaka pengarna =D Lite överlycklig var jag igår då. Superskönt med 2000 extra kronor man inte väntat sig(Y)

Ja Steff kom iaf hit och vi poppade popcorn, drack saft och såg Zorro. Mycket bra film må jag säga;) Sen tror jag Ayia-suget har gjort oss cp-störda! Men det gör absolut ingenting.

Idag har jag övningskört med mamsen! Gick asbra faktiskt. Sen for jag till stan för att göra synundersökning till driverlicens. Gick också asbra. Sen har jag spenderat kvällen ute i Skärsätt med ett helt gäng goa människor. Jag Ewe och Emma for till Statoil och köpte karra sen hem. Osman och Maria förgyllde min kväll genom att bjuda mig på massa donken strips, gud så gott!

Nu ska jag smaska i mig godis och se en film. Endast sällskapet som fattas nu!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0