17/16

Exhalterad tjej skriver!

Tidigt imorse kom mamma och knackade på dörren, då skulle hon ha med mig på Ikea. Hoppade upp direkt då hon sa att vi skulle köpa till min garderob! Så runt 11 var vi framme och började leta. Tre timmar senare hade vi plockat på oss en bokhylla till skor m.m, blommor, doftljus, galgar, spegel, lådor, sminklådor, en vas och lite smått och gott. Ville shoppa kläder också men pengarna räcker inte till för tillfället. For hem och sov en stund sen började jag och mamsen snickra! Det blev skitsnyggt det vi fixade till idag. Tycker jag då! Imorgon ska vi fixa resten.

Blev middag hos grannarna idag. Fick för-varm-och efterrätt! Allt var jättegott. Efter ett tag pyste jag iväg till Tessan där hon Steff och Nisse var. Spelade kort och skrattade åt Nisses otroligt fula hår. Haha, de hade klippt honom och gjort blonda "slingor" som inte blev slingor utan fläckar, gula också. Inte så fint, nej. Sen blev det tärning med Mia och Reine när Nils åkt. Tittade på Naked Mile också. På vägen hem sprang jag för jag var livrädd att stöta på jävla grävlingen som tydligen strosar runt här! Usch. Men jag klarade mig och här ligger jag i sängen och myser. Ska nog sova nu, Är måttligt trött.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0