15

Igår blev det mycket pill med garderoben. For sen till Amanda, på ICA, titta på Bert, sen till stugan. Stackars båten orkade knappt oss 8 pers men fram kom vi! Utforskade stället oså. Vi grillade till middag, badade badtunna flera timmar, åt gotta, tjattrade, hade massagetåg och myste på! Jag slocknade först av alla tydligen, haha. Idag plockade jag Ewe och Emma blåbär medans de andra girlsen metade, Maggan gjorde blåbärspaj som vi sedan åt. Blev lite stekning på bryggan innan jag och Tres begav oss hemåt!

Tränade två timmar borta på tennisplanen. Man blev sjukt trött i kroppen av värmen! Men det gick bra. Knäpptes lite kort! Jag är ytterst nära på att komma ner i split nu också. Och så klarade jag typ scorpion! Asbra ju. Ikväll blir det bara slappa framför teven skulle jag tro. Är sjukt trött.



adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0