13

I söndags kom Steff hit så kikade vi på film, sjukt trötta tjejer. Igår stekte solen på, så jag låg ute på altanen med hundarna hela dagen. Och jag fick färg! Lagade middagen och senare kom Ida, Emma och Steff. Vi åt godis och spelade kort och skvallrade, senare kom också Marie och Matilda! Gänget var samlat =) De är bra, mina tjejer. Det sista året kommer bli bra, det känner jag på mig. Mycket slit, men det är det värt. Iaf så blev det mer tjatter när de kom och så kikade vi på Coyote Ugly. Sisten åkte hem strax efter 12.

Imorse vaknade jag 6!? Hade jättesvårt för att sova. Men sov till 9, då gick jag ner med hundarna till Erika och Ove för att få sova en stund. Vaknade sen 12. Mycket skönt! Vad dagen har att erbjuda vet jag icke. Har träning ikväll iaf!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0