11 timmar

Om 11 timmar åker vi med tåget till Arlanda. Om 24 timmar har vi suttit på planet runt 4-5 timmar och ska strax landa om vi inte redan gjort det. Jag är i extas! Fattar ni att inom ett dygn kommer jag befinna mig i Cypern med världens bästa tjejer? Det är knappt att jag fattar det själv.
Lite resfeber har jag allt fått. Man är ju självklart pirrig men jag har också varit nervös inför flygresa och allt. Men nu är resväskan färdigpackad, handbagaget likaså, båda under dessa 20 kg man icke får överskrida, mobilen är påfylld med cash som borde räcka för denna vecka, vem mer än mamma behöver jag höra av mig till liksom? Sen har jag fixat tidning plus fika till tåget. Allt är fixat och klart vill säga! Nu ska jag slå på Baksmällan och bli trött så jag somnar nån gång. Imorgon blir det tidig uppgång, cirka 8 skulle jag tro, jag vill ju inte glömma något. Sen väntar jag på att Mamma Astby och hennes avkomma plus Tessan ska hämta upp mig så far vi till tågstationen. Det här kommer bli en underbar vecka. Ha det bra, vi hörs om lite mer än en vecka! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0