you put on quite a show

Godkväll!

Har myst ner mig i sängen nu framför teven. Träningen idag gick galant förutom att vi bara var 5 stycken. Vi körde lite som vanligt sen så kastade de mig i luften och vi kom jättehögt idag =D Svinkul! Jag körde lite gymnastik på slutet vilket gick så jävla bra. Nu kan jag göra flickis helt själv!!! Nu ska jag snart ner på golvet och köra, vill vara lite mer säker först men detta känns bra =D Frida filmade men på nåt vis lyckades jag alltid klanta mig när hon filmade, så det gick inge bra. haha! Men på tisdag ska vi fixa det.

När jag kom hem så hämtade jag Mia så gick vi över till grannen. Satt och pratade och så massade hon oss =D Superskönt! Väl hemma igen så blev det en liten dusch sen hamnade jag här. Och jag måste säga att min säng är så jävla gosig just nu, fy farao =D Så nu ska jag sova tänkte jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0