134

Imorse vaknade jag med världens värk i magen, helt sjukt. Tänk er mensvärk x3000 så kommer ni i närheten av smärtan. Så jag sjukanmälde mig och la mig nere i soffan med hundarna och somnade en timme. Resten av dagen har bara susat förbi! Jag förstår inte vad jag har gjort. Har iaf pluggat geografi och pysslat ihop ett skärp. Skärpet blev väl inte av världsklass men det duger tills jag hittar ett bra i butik=) Nånting mer jag måste göra idag är plugga engelska till redovisningen imorgon. Orkar inte, men måste. Annars kommer Lena whine'a...

Börjat bli hungrig nu, tur att Mia håller på med maten då! Skulle egentligen hjälpa till och träna den yngre gruppen idag men då blir det ju inte så, skönt ändå. Ni anar inte hur många fjortisar det är!! Klarar inte av de. Jaja tur att man får skrika och ha sig så mycket man vill då ;) haha. Iaf så blir det ju som sagt plugg ikväll istället.

Var nyss tvungen att springa ner. Stella spydde upp massa otuggad mat??? Hur fan kunde hon svälja det? Förstår jag inte.. Jaja fick torka upp det iaf, osså var jag ju tvungen att krama om henne och klappa henne mjukt på magen, hehe ;) Lilltösen min.

Bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0