sovdags

Nu har gästerna åkt hem! De kom runt 6, vi fikade oså, tog fram snacks och allt vad det var. Såg på Så ska det låta och massa annat på tv, spelade spel, jag och Sara brottades (på skoj såklart), skrattade ihjäl oss och skrattade ännu mer. Hade supertrevligt som allt med dessa människor! Och Bosse hade fått i sig rätt mycket, men det är alltid lika kul! haha, karl säger så fula saker. Han försökte även övertala Ove att han skulle flytta hit upp! Bra gjort av han.

Imorgon hoppas jag på sol, då blir det självklart solning. Halv 4 ska vi till farmor på påskmiddag sen vet jag inte hur länge vi blir där, men efter det då? Vad händer då gott folk? Keep in touch.

Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Steff

Jadu, det är bara att höra av dig ;)

2009-04-11 @ 12:02:05
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0