lista

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Jaa
Skulle du vilja väga mer? Nej är rätt nöjd
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nej mer ledsen skulle jag tro
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Oja, en het sådan
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej men jag och marie ville göra det idag på skolan för vi var så less


Tio KAN

Kan du röra på öronen? Vet inte
Kan du slicka dig på näsan? Nästan
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det vore när jag sover
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja
Kan dina vänner lita på dig? Självklart
Kan du tänka dig att pierca naveln? Ja jag vill ju
Kan du suga? Ojaa
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jajamen
Har du ett syskon? Två stycken
Har du varit full den här månaden? Nej
Har du någonsin haft sex med någon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har de säkerligen
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nejrå
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nejtack
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Njaa
Har du haft sex med mer än tre personer? Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej


Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Jag har många nära vänner
Vem älskar du? Min familj och släkt, vänner
Vem hade du senast sex med? Hemlis
Vem vill du bli full med? Mina vänner
Vem är den bästa artisten? Håkan Hellström och Veronica Maggio för tillfället
Vem pratade du senast i telefon med? Ida
Vem har du en liten crush i? Det säger jag inte!
Vem är snyggast i världen? Oj, många heta grabbar
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma, utan tvekan
Vem är snällast i världen? Ingen aning
Vem är din bästa kompis? Men jag har ju redan svarat på denna?
Vem vill du prata med? Min moster Carina
Vem sov du med senast? Stephanie
Vem såg du full senast? Oj, vet inte
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men några vet det mesta
Vem kysste du senast? Hemlis
Vem kramade du senast? Mamma
Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner
Vem kan du berätta allt för? Mina vänner
Vem hatar du? Hata är ett starkt ord, men det är väl nån enstaka


Kommentarer
Postat av: marie

correction: Skulle du vilja ha sex med en kändis? JAA 50 CENT;) hahah

2009-04-20 @ 22:14:28
Postat av: Petra

correction: Jag har ju redan legat med han marie! :D hahaha

2009-04-20 @ 22:42:31
URL: http://pswiklund.blogg.se/
Postat av: ,aroe

haha just det;) hahah

2009-04-21 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0