hemma igen

Godkväll

Direkt efter jag skrivit klart inlägget kilade vi över till Erica med lite gotta. Vi satt i sofforna och pratade och jag tog hand om Victor, min lilla älskling! Kikade på Ice Age och busade lite. När han gott och lagt sig blev det massa snack oss tjejer emellan. Och ja det är väl det vi har gjort ikväll. Pratat, ätit gott, skrattat, knäppt lite kort och så har Erica masserat oss alla tre. Alla hade muskelknutar i ryggen men jag hade minst =D hoho. Kom just på att hon sa att mina muskelknutar har att göra med att jag sitter dumt vid datorn, och vad fan gör jag nu? hahaha. Nuså har jag rättat till mig. Ska förresten tillbaka till henne på tisdag och på massage igen=) Riktigt trevligt hade jag!

Kom nästan nyss hem därifrån. Ska väl snart sova, tror jag iaf. Imorgon hoppas jag att jag får med mig mamma in till stan!! Vill shoppa =D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0