good evening

Jag fick panik förut. För allt jag ätit nu på lovet. Jag har ätit gosaker varje dag tror jag. Men nu blir det ändring på det, helt klart! Nu börjar skolan och då blir det skärpning. Ja och i och med att jag fick panik så letade jag fram bra övningar för lår och rumpa. Jag ska få fast rumpa och lår! Till sommaren dårå. Hittade fyra jobbiga övningar som man lätt kan göra framför teven hemma. Asså ni fattar inte hur jobbiga dessa övningar var! Jag har gjort alla förut men inte så många gånger som denna. Guud, träningsverk imorgon for sure.

Har också klippt naglarna och målat de svarta. Känner mig hjälplös! Jag har aldrig så här korta naglar och det går ju inte att klia sig? Fyy va jobbigt det är. Men de växer snabbt ut igen.

Sitter och kollar på Wipeout och stackars norrmannen som ramlade och slog sig mellan benen på snurrtunnorna eller vad det är. Haha hörs imorgon

Haha måste bara citera Arvid från igår. Killen fick panik för han inte fick plats att ligga i soffan så han skriker ut hans frustration: Men jag måste få ligga!!. Och ja, ni hör ju att det låter lite fel =D Kul vare iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0