godkväll

Mina naglar har fått en makeover idag. Eller nja, inte direkt. Men jag har skött om de fint. Tog bort det gamla nagellacket, tvättade och rengjorde naglarna, filade och klippte till de, smörjde in nagelbanden och nu har jag målat nytt nagellack =) Händerna och naglarna känns superfräscha nu.

Jag har hittat tusentals skor jag vill ha! Och skulle jag inte spara pengarna till resan så skulle jag kunna köpa de flesta, men resan går före;D Så det är bara att hoppas att skorna finns kvar så kanske jag kan köpa ett par i månaden! höhö. Converse står högst upp på listan, sen gladiatorskorna på Eurosko och sen tygskor. Pease of cake, just give me the money!

Har för övrigt sökt lite mer sommarjobb nu, och jag ber till gudarna att jag får ett jobb, helst ett bra jobb! Då sjunger jag hallelulja.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0