dansproffs

Goder afton!

Imorse klev jag upp halv 10. Åkte till skolan och gjorde klar geografin med Ida och Emma och på lektionen blev det redovisning, gick väl bra. Gick bara upp och sa det vi skulle sen var det klart. No big deal! På håltimmen satte jag mig och pluggade. Efter sista lektionen kom Osman och Mia och hämtade upp mig så for vi hem. Jag pluggade ytterligare lite sen mat och sen in till stan. Mötte Ewe så var det dags för Streetdance. Det är mycket roligare nu när det är högre tempo och mer känsla i musiken! Två träningar till sen uppvisning ;) På bussen hem blev det lite planering inför futuren =)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga hela natten lång tills det sitter! Usch vad jag hatar sånt här..

Fick förresten också höra att en kompis fått cancer. Fan va jobbigt =/ Hon står väl inte supernära men jag känner hon ju. Aldrig kul med sånt här. Usch

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0